Klient: Firma z branży AGD
Zadanie: Wsparcie telefoniczne uczestników programu
O projekcie
Klient borykał się z problemem wielu telefonów i maili w sprawie prowadzonego programu partnerskiego. Większośc telefonów dotyczyła prostych spraw – naliczanie punktów, dostępność i wybór nagród, wysyłki. Obsługą programu zajmowali się pracownicy działu marketingu ale z uwagi na dużą ilość telefonów zadanie to zostało przydzielone do sekretariatu firmy.
Zaproponowaliśmy klientowi przejęcie tego zadania z czym wiązały się konkretne korzyści:
- zwolnienie zasobów klienta (pracownicy, stanowisko, miejsce – mogły być wykorzystane efektywniej)
- poprawa jakości infolinii przez wprowadzenie systemu powitań, kolejkowania, dodatkowy informacji w czasie oczekiwania
- zwiększenie bezpieczeństwa infolinii – nagrywanie rozmów
Wszystkie proste sprawy załatwiane są od ręki przez operatora Help-Desk, który ma do swojej dyspozycji panel obsługi programu partnerskiego. W przypadku spraw bardziej złożonych – operator konsultuje się (mailowo lub telefonicznie) z klientem a następnie kontaktuje się z uczestnikiem programu są to jednak sytuacje sporadyczne.