Klient: NEKK
Zadanie: Obsługa akcji promocyjnej
O projekcie
Klient zwrócił się do nas na etapie przygotowywania akcji dzięki czemu mogliśmy wspomóc agencję swoją wiedzą i doświadczeniem już w trakcie planowania konkretnych działań czy projektowania formularza zgłoszeniowego. Pozwala to uniknąć błędów oraz wpływa na zoptymalizowanie kosztów.
Korzyści
Akcja została przeprowadzona zgodnie ze wszystkimi założeniami. Klient przez cały czas trwania swobodnie pobierał wprowadzane dane z naszego systemu. Korzystając z modułu raportowania możliwe było pobieranie informacji ilościowych i jakościowych (ilości i kompletność zgłoszeń dla konkretnych regionów czy miejsc pozyskiwania danych).
Osiągnęliśmy wyznaczone cele:
- Usprawnienie przebiegu akcji
- Możliwość koncentracji zasobów agencji na obsłudze akcji dla klienta
- Możliwość bieżącego monitorowania akcji
- Dostęp do aktualnych raportów